jackyoparuba.reismee.nl

Bonaire en Nederland

Hoi allemaal,

De meeste van jullie heb ik alweer gezien, dus even een kort verhaaltje over Bonaire en Nederland.

Bonaire

Na 13 weken werken was het tijd voor mijn tweede vakantie. Maandag, tweede paasdag, vertrokken Gaby en ik naar Bonaire. Veertig minuutjes in het vliegtuig en daar waren we dan! Bonaire is groter dan Aruba, maar heeft veel minder inwoners. Wat een rust! Voor drie dagen was het heerlijk, maar ik ben blij dat ik niet op Bonaire woon.

Nadat we onze slaapplaats hadden gezien, een hele verbetering ten opzichte van Suriname, zijn we fietsen gaan huren. We zijn naar het oudste stadje van Bonaire, Rincon, gefietst. Veertig kilometer = zadelpijn. De eerste uurtjes waren heerlijk!

Dinsdag zijn we gaan duiken. De onderwaterwereld van Bonaire is ook prachtig.

Woensdag hebben we een eilandtour gedaan en alle speciale plekjes van het eiland gezien. Zoutbergen, slavenhutjes, flamingo's en cactuslikeurtjes gedronken, genieten dus. Bekijk de foto's maar!

Nederland

Na onze reis kreeg ik te horen dat het niet zo goed ging met oma. Het ging zo slecht dat ik besloot naar huis te gaan. Na een aantal minuten stonden mijn moppies Chantal en Maartje al voor de deur om te helpen. Meneer Randy bellen, mijn parallelcollega bellen, op naar het reisbureau en 's avonds zat ik alweer in het vliegtuig op weg naar Nederland!

Jacqueline en papa kwamen mij ophalen op Schiphol. Jacqueline is ook wel een moppie hé! Op naar mijn familie. Toch wel even spannend. Hoe zou het met oma gaan? Na een knuffel en een kus kreeg ik het hele verhaal te horen. Ze had erge pijn op haar borst. Het krijgen van medicijnen, het bidden van de kinderen van de klassen 3 en de pastoor op Aruba en het weerzien van haar lieve kleindochter deden haar goed! Oma voelt zich nu gelukkig weer iets beter.

Het was natuurlijk heerlijk om weer iedereen te zien en te knuffelen.

Over minder dan drie maanden ben ik alweer thuis! De terugreis is geboekt. Twaalf juli neem ik huilend afscheid van Aruba en vertrek ik samen met Chantal, Pim, Suze, Janine en Jolijn naar NY. Zeventien juli vliegen we door naar IJsland en dan komen we 20 juli aan in Amsterdam.

Kort, maar krachtig

Laughing
.

Un sunchi,

Jacky

Reacties

Reacties

Mieke en Johan

Hey Jack,

Precies een week geleden heb ik je nog ff gesproken.
En nu zo ver hier vandaan hou jij ons weer op de hoogte.

Gelukkig gaat het met oma weer wat beter. Geniet nog maar van de laatste 2,5 maand. Heb net ook de foto's bekeken. Leuk hoor.

Dikke kus van ons allemaal en houdoe.

Hannie (mama van Chantal)

Hallo Jacky,

Gelukkig gaat het weer wat beter met je oma.
Had natuurlijk al het e.e.a gehoord van Chantal.

Nu nog even genieten van de kinderen en het mooie eiland.

Groetjes Hannie xxxx (geef je er ook een paar aan Chantal?)

anouk

hey jacky ik mis je nou wel heel erg want ik ga dit jaar al van school en dan zien ik jou niet meer en dat is best wel jammer en is het wel leuk in aruba wat hebben ze daar allemaal zeker lekker zwembad en is het leuk in je klas in aruba en met truiyena en marina en emmy en hilal en dilara en arwa gaat het ook goed is het daar lekker weer bij ons heel soms want de ene keer regen andere keer zon echt kei wisselt maar ik ga weer want ik heb zo mucial dus doei doei I LOVE YOU xxxxa anouk arwa dilara marina truiyena aysen emmy hilal hou van jou

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!