jackyoparuba.reismee.nl

Bezoek

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de lieve berichtjes en cadeautjes voor mijn verjaardag! Heel gaaf en speciaal dat er zoveel mensen aan mij gedacht hebben!

Het heeft even geduurd, maar 27 januari was het dan zo ver, mijn eerste bezoek kwam aan ... mijn lieve papa en mama. Meteen na school zijn Gaby en ik naar het vliegveld gegaan om ze op te halen. Het was heel gaaf en speciaal om ze weer te zien. Nadat we een aantal dingen hadden geregeld, heb ik ze kennis laten maken met het Arubaanse eten. Daarna zijn ze snel hun bed ingedoken, want ze waren toch wel een moe. Dat kwam goed uit, want toen kon ik nog even naar een salsafeestje

Laughing

In het weekend heb ik ze de toeristische plekjes van Aruba laten zien. Papa was iedere keer weer verrast door alle beestjes die hier rondlopen. Daar zijn dan ook de meeste foto's van gemaakt

Wink

Maandag moest ik natuurlijk gewoon weer werken. Dat is wel even wennen. Dinsdag en woensdag deden de kinderen van klas 5 en 6 mee met een handbaltoernooi. Samen met meneer Brian, de gymdocent, coachte ik het team. Ik kreeg wel weer even de kriebels. Mis de meiden van PSV wel hoor! Uiteindelijk zijn we derde geworden en kregen we allemaal een medaille en een beker.

Die dinsdag was natuurlijk ook mijn verjaardag en kreeg ik heel veel cadeautjes en kaarten. Dat was wel even een grote verrassing en een emotioneel momentje.

Vrijdags heb ik mijn verjaardag gevierd op het strand. Alweer werd ik verwend. Ze kennen me al heel erg goed. Ik heb verschillende cadeaubonnen gekregen voor massages

Laughing

's Woensdags erop heb ik samen met papa, mama en mijn kinderen mijn verjaardag in de klas gevierd. De kinderen waren super enthousiast. Even wat uitspraken van de kinderen:

- Je hebt dezelfde haren als je moeder.

- My lovely man Frans, you have a lovely daughter.

Wat zijn het toch een moppies. Eerst hebben we muizen van eierkoeken gemaakt, daarna hebben we de film Nanny MCphee gekeken en uiteindelijk kregen ze nog allemaal een ijsje en een cadeautje. Wat een pret!

En toen was het maandag en moest ik alweer naar het vliegveld voor mijn tweede bezoek ... mr. Hersi. Mo had weinig tijd om te rusten, want hij moest meteen mee naar de salsales. Na een paar pasjes mee te hebben gedanst, besloot hij toch maar weer te gaan zitten. Tsja, het ziet er makkelijker uit dan het is, Mo.

Na een harde week werken (werk + bezoek = druk, maar leuk) moest ik zaterdags alweer afscheid nemen van mijn ouders. Pff, dat viel niet mee. Gelukkig was Mo er. Na en traantje en slaapje was het alweer tijd voor de Lighting Parade. Mo had onze pakjes even flink onder handen genomen. Met heel wat lampjes en echte diamanten zag het er nog gaver uit. Vier uur dansen en lopen gehuld in dollars en met groene make-up. Heerlijk! Toch wel even iets anders dan carnaval in Nederland.

En toen was het Valentijnsdag. De kinderen en ik waren hard aan het werken en wie staat er ineens in de klas. . . Mr. Mo. Met mand, knuffel, kaart, roos en een klein doosje. Hmm, Mo, we zitten midden in een toets. Super lief! Dat was wel een heel groot Valentijnscadeau, maar Mo vond het nog niet genoeg. Een vrouw zoals ik hoort natuurlijk de hele dag verwend te worden

Wink
Na schooltijd zijn we eerst een smoothie gaan drinken. Daarna kreeg ik een gezichtsbehandeling. Toen hadden we salsales en we hebben de dag afgesloten bij de Mexicaan met nachos. Wat is Mo toch een moppie. Veel mannen kunnen van hem nog iets leren.

Ook met Mo heb ik de toeristische plekjes bezocht, maar de leukste herinneringen heb ik toch wel aan zijn klassenbezoek. Mo had voor mijn kinderen een rap gemaakt. Alle namen van de kinderen kwamen er in voor. De kinderen waren super enthousiast en dus super druk, maar het was een geweldige middag!

Die avond moesten we weer meelopen in de tweede Lighting Parade. Daarna zijn we snel naar huis gegaan. Na vier uur slapen moesten we alweer opstaan om op school carnaval te vieren. Mo ging gezellig mee!

De zaterdagochtend erna zijn we om 4 uur opgestaan om naar een pyjamaoptocht te gaan, Jouvert Morning. Iedereen loopt/danst dan mee in zijn pyjama, lingerie of omgeslagen handdoek. Heel bizar, maar heel gaaf!

Zaterdagavond is Mo weer naar Nederland gevlogen. Dat was wel weer even wennen, maar het gaf ook wel rust.

's Zondags was de laatste optocht. De grote parade in Oranjestad. Geweldig mooie pakken vol met stenen en veren. Woensdag hebben we een askruisje gehaald. De carnavalstijd is voorbij en nu gaan we met zijn alle vasten!

Jullie hebben nog allemaal lekker vakantie. Ik ben heel jaloers!

Lekker genieten!

Sunchi,

Jacky

Reacties

Reacties

Daphne

Ha Jacky,

Wat leuk om weer een verhaal van je te lezen. Je hebt het de afgelopen tijd dus lekker druk gehad met al je bezoek. :-) Was het carnaval heel anders op Aruba? Heb je ook foto's gemaakt? In elk geval is het er vast een stuk mooier weer voor dan hier in ons koude kikkerlandje.

Enneh, wordt het dan toch volgend seizoen weer handballen bij PSV??? Zou wel weer gezellig zijn. ;-)

Heel veel plezier!!
ciao, Daphne

Mr taco

I like.... Leuk verhaal jammer dat het verhaal van de slang en je vader het niet heeft gered! :)

Mars

Hey Jack,

Leuk weer een keer een verhaal van jou. Zo te lezen verveel je je geen minuut en dat is maar goed ook. Gaat alles op school en in je klas nog steeds goed??

Geniet ze nog!

xxxies
Mars

Kelly

Hee jack,

Leuk verhaal.. lijkt me heel speciaal om deze dingen allemaal mee te maken:D
Nog veel plezier en spreek je snel

Dikke knuffel

Joni

Leuk Jack! We reizen met je mee ;) xxxxx Dikke knuffel!

Harry

Hey Jacky, het lijkt wel één groot feest bij jou. Als dat maar niet gaat tegenvallen als je weer in nederland bent. Maar je hebt groot gelijk dat je van ieder moment geniet. Van je vader heb ik ook al de Aruba-verhalen gehoord.
Veel groeten, ook van Wilma en...gelukkig komt hier ook de lente er aan.

Annemieke en Johan

Hey Jack,

Eindelijk weer een verhaal. Je hebt het natuurlijk ook veel te druk gehad met alle visite, de rondleidingen etc. Hartstikke fijn te lezen dat je hebt genoten van het bezoek, je verjaardag etc. De zon begint hier overdag ook alweer ietsje pietsie te schijnen. Worden wij ook weer blij van (hoeven dus niet naar de lichttherapie- haha). Nou Jack, hou je taai en geniet ervan en tot mails. Kusjes van Johan, Jordy en natuurlijk van mij.

Kim

Heeee Jacky

Ik heb je wel gemist hoor met carnaval op vrijdag! Nu mocht ik wel weer een biertje drinken en ik moet zeggen...dat beviel me toch beter dan zonder :)
De kinderen vragen bijna dagelijks naar je. Ze zijn bijna geobsedeerd lijkt wel!
Een leuk verhaal heb je weer geschreven, wat maak je toch allemaal veel mee en fijn dat er zoveel mensen aan je denken en meeleven...
Onze vakantie is ook weer voorbij en wij hoeven gelukkig niet te vasten ;)
Denk maar aan ons als je weer lekker op het strand ligt, het zonnetje volop schijnt en lekkere cocktails nuttigt...wij houden het nog wel even vol hier in de regen met bewolking...

liefs
Kim

Hans Meertens

Hey Jacky.

Als ik je verhalen ;lees en de foto`s zie, dan vrees ik dat je niet terug bent als we weer op kamp gaan. Jammer.

Je hebt het daar erg naar je zin. Geniet ervan!

Ikzelf heb in tussentijd twee mooie trips gemaakt.
Met Linda naar Australië { www.beboatrunning.reismee.nl) en met de Wandafoundation {www.wandafoundation.nl}naar Sierra Leone. Een trip naar de armste krochten van SL.

De links zijn voor als je je mocht vervelen.
Maak het goed daar.Ik meld me wel weer eens.

Take care.

Hans

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!