jackyoparuba.reismee.nl

Sweet memories

Ayo Aruba, ayo vaak lachende en graag etende collega's, ayo lieve leerlingen van de St. Paulusschool en ayo Hipsz. Wauw, wat een topjaar! Ik ga zoveel missen, maar ik heb ook zeker Nederland gemist.

Terwijl ik dit verhaaltje typ, vlieg ik naar New York. Ik besef nog niet dat mijn avontuur op Aruba voorbij is. Terwijl ik toch uitgebreid afscheid heb genomen van het land en mijn lieve vrienden en collega´s.

De laatste twee weken stonden in het teken van afscheid nemen. Leuk maar ook veel geregel. De laatste week op de St. Paulusschool was een activiteitenweek. We zijn naar de bios, naar de film Madagaskar geweest. De film eindigde swingend met het liedje Firework van Katy Perry. Alle kinderen gingen los. Soepele heupjes hoor.

Ook zijn we naar de kerk en het strand geweest. Op maandag hadden de kinderen sportdag. De brandweer kwam even langs om de kinderen nat te spuiten. Een groot feest. Gaande de week komen er steeds minder kinderen. Erg jammer, daardoor heb ik niet van iedereen afscheid kunnen nemen.

Woensdagmiddag was het tijd voor ´Spoela krijt´. Samen met een aantal collega´s hebben we het krijt van ons afgespoeld.

De laatste week op Aruba was niet relaxed. Verbazingwekkend! Stress op Aruba. Uitschrijven, naar het belastingkantoor, naar SKOA, naar de bank en heel veel poetsen.

Nog vijf nachtjes slapen en dan ben ik weer thuis, maar eerst op naar NY en IJsland.

Liefs en tot snel!

Jacky

Reacties

Reacties

Inge vd Hoven

Goede reis! Geniet van je laatste dagen van deze tour en alvast een warm welkom in t koude NL!!

wilma van der vleuten

lieve jacky

nog een paar fijne dagen en dan weer lekker naar ons kikkerlandje. wat zal oma jose blij zijn dat je weer terug bent.
een goeie reis gewenst en tot ziens

theo en wilma van der vleuten

may/piet

nog een fijne leuke week.
geniet er nog maar van.
zie vrijdag op de bruiloft.
kusjes ons xxx

Sanne

Jack!!!! EINDELIJK!!! Je bent er weer bijna:D Komende week ben ik zelf weg, maar na die tijd hoop ik je snel te zien! Geniet nog van NY en IJsland...en natuurlijk ook van je terugkomst in NL!

Liefs x Sanne

Annemieke en Johan

Hey Jack,

Het zit er bijna op. Nog een paar dagen aan het genieten in NY en IJsland en dan ........... richting het vertrouwde Eindhoven. Veel plezier en goede thuiskomst gewenst van ons allemaal (ook van onze vakantiegangers in Mexico en Spanje). Liefs en xxx van ons.

Harry

Heel begrijpelijk, jouw afscheidsverhalen. Maarjehebt wel een mooie ervaring opgedaan. Staat goe dopje CV.
Wij zitten-na een mooie reis door de Canadese Rockies- op Hawaii. het is hier geweldig, echt een aanrader. Over 3 dagen vliegen we door naar Kauai en dan via Seattle weer terug naar nederland. Hopelijk is de "herfst" dan voorbij en kan het echte zomerweer beginnen.Dan is voor jou de overgang ook niet zo groot.
Geniet nog van NY en Ijsland (duur hoor!!) en we zien je weer in Eindhoven.
Harry en Wilma

Truiyenaa

oke ik ben jaloerss ik wil oook naar new york !!

dilaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ben de blijste van de wereld :) omdat jij trug in nl bend

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!