jackyoparuba.reismee.nl

I love Aruba

Hoi allemaal,

Hier gaat het nog steeds goed. Hopelijk met jullie ook?!

Ik begrijp nu, waarom mensen hier langer willen blijven. Eigenlijk is het wel heel relaxed hier. Op school loopt het allemaal (afkloppen), we hebben veel leuke mensen leren kennen en als je de supermarkt uitloopt, zie je de zee en het strand.

Wat wil je nog meer?! Even in het kort wat ik de afgelopen weken heb beleefd.

Salsa

Jaaa, ik ben helemaal verliefd op salsadansen. Een maandje geleden heb ik twee privélessen genomen om de eerste basisstapjes onder de knie te krijgen. Daarna ben ik, samen met Chantal, Pim, Janine, Irene en Jolijn, met level 2 gestart. Iedere maandag hebben we een uurtje les bij Hipsz. Sommigen kennen Hipsz misschien van het programma ‘Ik vertrek'. Iedere woensdag gaan we naar de practice night en dan gaan we meestal nog één dag in het weekend onze danskunsten laten zien. Super gaaf! Als ik terug ben in Nederland wil ik doorgaan met het volgens van Salsalessen. Dus als iemand een gezellige danspartner voor me weet?!

Arubaanse mannen

Naast Salsa houden we ook van de Arubaanse mannen. We zijn er nog net niet verliefd op. De Arubaanse mannen en vrouwen houden van eten en lachen en zijn heel behulpzaam. Daar zijn we altijd blij mee. Zeker met een auto zoals die van ons.

Mannen helpen ons, op hun gemak, met het verwisselen van een band

Laughing
.

Ouderavond

Vorige week had ik ouderavond. Ook van de Arubaanse ouderavonden ben ik fan. Ouders kunnen van 5 uur tot en met 7 uur naar school komen. Ze wachten voor de klas en ze komen om de beurt binnen.

Tijdens een oudergesprek werd er op de deur geklopt. ‘Is die rode auto van jou?' ‘Ja.' ‘Hmm, dan moet je misschien even de lampen uitzetten.' Het was al te laat en de accu was leeg. Dan maar weer op zoek naar een Arubaanse man. Meneer Randy, directeur van mijn school, was de sigaar. In no time was het klusje geklaard en kon ik weer rijden. Voor meneer Randy heb ik maar even een biertje gekocht. Het leek me slim om hem te vriend te houden

Wink
.

Sinterklaas

Afgelopen zaterdag hebben we Sinterklaas gevierd bij Chantal en Pim. Sint Pieter had een gedicht voor me geschreven en we hebben een cadeautjesspel gespeeld.

Ik ben naar huis gegaan met een gaaf koeienlampje en een Arubaanse waaier. Tijdens de hele avond hebben we ‘Wie is de mol?' gespeeld. Mijn geheime opdracht was om met de twee mannen zo vaak mogelijk Salsa te dansen. Gezellig avondje.

Op school hebben we Sinterklaas in de bios gevierd. We zijn met zijn alle naar de film ‘Puss in boots' geweest.

Ik denk dat het nu wel duidelijk is wat ik zo heerlijk vind aan Aruba en dan moet de Carnaval nog beginnen. De eerste carnavalsoptocht is blijkbaar de eerste dag na de kerstvakantie. Ik ben benieuwd!

Nog eventjes en dan gaan we naaaaar Suriname.

Tot snel!

Jacky

Reacties

Reacties

helai

Geweldig! Genieten!!! xx

Sanne

Jack!!!!!! Een danspartner weet ik niet, maar wel een maatje om met je mee op zoek te gaan naar die danspartner of anders alle salsafeestje af te gaan:D:D:!!!!

Heerlijk verhaal weer! xxx

marij

Alsjeblieft Alsjeblieft kom wel terug over een paar maanden!!! Love ya X van mij

Mr taco

Vol Slanke, jonge, zwarte, half lenige , a-ritmische ,
en Halve adonis bied zich bij deze aan als dans partner.
u kunt mijn profiel vinden op www.jongedansgoden.nl/help ikheb2linkervoeten

mr taco

Joney

Naar Suriname!!!!!!

Klinkt weer allemaal goed!
Ik ben ook een groepje hoger gegaan maar dan met een andere sport :P

x

Mars

Hey Jack,

Klinkt allemaal top!! Salsadansen is super leuk. Zeker als je een goed ritmegevoel hebt :-).

Suriname is ook heel leuk en mooi. Wat ga je daar allemaal bekijken?

xxxies

Janneke (RT)

Aaaah naar Suriname! Mennn ik ben jaloers! Ga je daar de binnenlanden in? Mocht je 'John' als gids hebben, doe hem dan HEEL VEEL groetjes ;-) xxx

Ps. Mijn 'parelmoer-look-a-like-ring' is weer verkrijgbaar, moet ik er eentje voor je bewaren?

Harry

Ik zal eens bij ons op school in het ouderbestand kijken of er nog een aantrekkelijke en lenige danspartner is!!!
Ik ben benieuwd hoe Suriname gaat bevallen; ga je nog het binnenland in? Dan moet je zeker eens een boottocht over de rivier maken of kaaimannen spotten in de avondschemering. Veel plezier daar.

Mieke en Johan

Hey Jack,

Leuk verhaal weer. Relaxte sfeer ..... jammer dat het zo'n lange reis is, want anders wilde wij ook wel een keertje :
salsa dansen
mee carnaval komen vieren
jou school komen bekijken
vanuit de supermarkt met een lekker flesje cola via het strand in zee lekker poedelen
het prachtige eiland bekijken

Kortom Jack, lekker genieten en veel plezier volgende week in Suriname. Veel foto's maken en ons laten meegenieten hé.

Ik en ons Kelly hebben vanmiddag jullie pap nog ff gesproken op de markt.

Het is hier nog steeds best goed weer, ongeveer 10 graden. Nog een paar graden extra en wij kunnen ook weer naar het terras (haha). Om toch het kerstgevoel te krijgen gaan wij morgen richting Duitsland - naar de kerstmarkt. Zullen met ons Kelly - Dave en Jordy wel heeeeeeeel snel uitkomen bij de winkels om te shoppen.

Groetjes en een dikke kus van ons allemaal.

Marieke

Schat!!! Klinkt goed!!! Jaloersmakend... en daar zitten we dan in de kou! Zo te zien geniet je met volle teugen. Gelukkig! Ben blij dat je het zo naar je zin hebt. Natuurlijk vind ik het ook fijn als je straks weer hier bent.. kan je ook mijn nieuwe vlam zien!! hihi. Nou meis ik geniet van je foto's en verhalen en ik hoop er snel weer meer te zien!! Dikke kus

wilma van der vleuten

hallo jacky

ik zie weer dat je het goed naar je zin hebt
en ik wil je dan ook een mooie vakantie in suriname toe wensen en een heel fijn kerstfeest en een heel gelukkig nieuwjaar zonder trubbels

groetjes theo en wilma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!